مصاحبه آرشیو خبر ها
بازی الاکلنگی را کنار بگذاریم، در مهدکودک الاکلنگ بامزه است ، نه در یووه

بازی الاکلنگی را کنار بگذاریم، در مهدکودک الاکلنگ بامزه است ، نه در یووه

لاپو الکان یکی از اعضای ارشد خانواده ی یوونتوس در جدید ترین مصاحبه ی خود به رویاهای خود با تیم یوونتوس و هواداران این باشگاه سخن گفت. وی در این مصاحبه گفت:

"من والنتینو [روسی] و یوونتوس را مقایسه نخواهم کرد ، او کیفیت فوق العاده ای دارد اما نقطه ضعفش اینتری بودن او است. آن چیزی که در مورد یوونتوس مرا شگفت زده می کند عملکردشان در لیگ قهرمانان است ، ما فرم خوبی داریم و با سازماندهی که داریم می توانیم چند مرحله ی دیگر بالا برویم."

"به نظر می آید که کارها به خوبی انجام شده است.در لیگ اما کنار هم قرار دادن این همه بازیکن بسیار مشکل است ، زمان می برد و باید بدانیم که با این حال در دفعات قبل ما به خوبی توانسته ایم این کار را انجام دهیم.اما مسئله ی مهم این است که بازی الاکلنگی را کنار بگذاریم ، در مهدکودک الاکلنگ بامزه است ، نه در یووه."

"بازیکنان یوونتوس یکی از بهترین ها هستند. نکته ی دیگر این است که بازیکنان جدید نه تنها باید خوب باشند بلکه تا اخر فصل یک ماراتون را در پیش دارند ، مثل بالا رفتن از مونته بیانکو و کیلیمانجارو ، زحمت زیاد ، ثبات و تداوم را می طلبد."

"اگر من جای آنها بودم ، من تیم 'سیاه پوشان' [لقب تیم راگبی نیوزلند] را الگو قرار می دادم ، یوونتوس چهار بار پیاپی یوونتوس اسکودتو برده است ، حالا به عرصه بازگشته تا پنجمی را هم ببرد و در لیگ قهرمانان نتایج خوبی کسب کند.من بازی آخر تیم را دیدم ، درست است که نمایش شایسته ای نبود ، اما بازیکنان و مردان بزرگی در رختکن تیم هستند."

"کسانی هستند که انگیزه و عزم ساختن یک تیم را دارند. یوونتوس تمام این خصوصیات را برای نمایش دارد. همه از یوونتوس انتظار دارند که یووه خوب عمل کند ، بدرخشد ، ظرفیتش را دارد ، این در رویای من است ، مثل همه ی هواداران در سراسر جهان."

"انجمن مجازی هواداران باشگاه یوونتوس در ایران"

لطفا یک دقیقه از وقت خود را به ما بدهید . برای حمایت از ما کافیست بر روی آگهی ها کلیک و از آنها بازدید بفرمایید.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: